Använd koden EXTRA10 för ytterligare 10 % rabatt på nästan allt -- days --:--:-- Jag vill ha rabatt

Hur du returnerar produkter

Viktig information innan du returnerar varor
  • Vi använder oss av tjänsten Cycleon för att returnera varor.
  • Begäran om retur görs i Cycleons informationssystem, dvs. utanför vår e-butik.
  • Kunden kan när som helst själv hantera sin returer online utan att kontakta vår kundtjänst. Vår returtjänst är tillgänglig dygnet runt.
  • Kunden betalar returkostnaderna. Priset är € 6,86 per retur.
  • Återbetalningskostnad återbetalas av PayPal. För att dra nytta av denna kampanj är det viktigt att aktivera den här tjänsten innan du betalar din beställning via PayPal. Du kommer inte att kunna göra det retroaktivt. Läs villkoren för denna tjänst noggrant innan du fortsätter med aktiveringen: top4.link/paypal-com

Returprocedur

1
2

Beställ din retur

Välj den vara/de varor som du vill returnera. Välj orsak till returen. Välj närmsta inlämningsställe. Slutför betalningen och skriv ut etiketten.
3

Skicka paketet

Placera de oanvända produkterna i den ursprungliga, intakta förpackningen/påsen med den ursprungliga streckkoden/märkningen.

Lämna in paketet till ditt önskade postkontor/bud tillsammans med den utskrivna etiketten.

4

Invänta information om återbetalning

När vi har mottagit varorna kontrollerar vi dem och informerar dig via mejl om återbetalning.
Återbetalningen behandlas inom 14 dagar.
Villkor för returer
  • Du kan returnera varorna inom 30 dagar.
  • Varorna måste vara i sitt ursprungliga skick, oanvända och i originalförpackningen tillsammans med sina ursprungliga etiketter.
  • Om du behöver en annan storlek eller färg, gör då en ny beställning. Det går inte att byta.
  • Om dina varor är skadade när du får dem, informera vår kundtjänst inom 24 timmar via telefon eller e-post så tar vår kundtjänst hand om returen.