Hur man gör en fordran

Utsändande av varor med post eller bud till följande adress:
  • Mailstep hall D2 - Topforsport
    Do Čertous st. 2760/10
    Prague, 193 00
    Czech Republic
  • Om produkten är defekt ska du inte använda den utan skicka tillbaka den omedelbart.

Steg 1

Fyll i skadoformuläret online i översikten över dina beställningar.
Glöm inte att fylla i ditt IBAN.
Efter att du fyllt i formuläret får du ditt skadenummer.

Steg 2

Lägg i produkten i en låda, tillsammans med kopian av fakturan med klagomålsnumret.
Originalförpackningen är inte nödvändig.
Produkten måste vara torr och inte smutsig.

Steg 3

Släpp ditt paket till närmaste postkontor / till kuriren.
Portot betalas av kunden. Skicka inte postförskott.
Personlig överföring på denna adress är inte möjlig.

Steg 4

Vi kommer att informera dig per e-post om mottagandet av varorna.
Reklamationen behandlas på 30 dagar och du kommer att informeras om reklamationsresultatet via e-post.