Hur du returnerar produkter
Viktig information innan du returnerar varor
- Returförfrågan kan göras dygnet runt via vår returportal och kräver inte att du kontaktar kundtjänst.
- Kostnaden för returetiketten som genereras via returportalen är € 6,86.
Returprocedur
1
Logga in på portalen
Kund med konto:
Logga in, leta upp din beställning under rubriken "Mina beställningar" och klicka på "Retur"-knappen.
Kund utan konto:
Öppna returportalen, skriv in ditt beställningsnummer och ditt postnummer, klicka på "Retur"-knappen.
2
Beställ din retur
Välj den vara/de varor som du vill returnera. Välj orsak till returen. Välj närmsta inlämningsställe. Slutför betalningen och skriv ut etiketten. 3
Skicka paketet
Placera de oanvända produkterna i den ursprungliga, intakta förpackningen/påsen med den ursprungliga streckkoden/märkningen.
Lämna in paketet till ditt önskade postkontor/bud tillsammans med den utskrivna etiketten.
4
Invänta information om återbetalning
När vi har mottagit varorna kontrollerar vi dem och informerar dig via mejl om återbetalning.Återbetalningen behandlas inom 14 dagar.
Villkor för returer
- Du kan returnera varorna inom 30 dagar.
- Varorna måste vara i sitt ursprungliga skick, oanvända och i originalförpackningen tillsammans med sina ursprungliga etiketter.
- Om du behöver en annan storlek eller färg, gör då en ny beställning. Det är inte möjligt att byta.
- Om dina varor är skadade när du får dem, informera vår kundtjänst inom 24 timmar via telefon eller e-post så tar vi hand om returen.